De dag van ´t kind - Reisverslag uit Quito, Ecuador van manoninecuador - WaarBenJij.nu De dag van ´t kind - Reisverslag uit Quito, Ecuador van manoninecuador - WaarBenJij.nu

De dag van ´t kind

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg

07 Juni 2005 | Ecuador, Quito

Woh! Meer dan 500 reacties...ik weet niet wat ik moet zeggen...voel me gevleid! Dank jullie wel!!
Dus maar snel weer even een berichtje..iets minder boeiend dan de laatste maar vooruit, misschien ook de moeite waard.
Afgelopen week was het de dag van het kind. Wij wilden een clown regelen voor de kinderen van de markt, maar dat lukte niet aangezien ze op deze dag het dubbele bedrag kunnen vragen, omdat iedereen ze dan wil hebben! Maar komende week komt er eentje dus ben benieuwd! Van CENIT uit hadden ze bakjes met rijst gemaakt en gelatine. Wij kregen dit in dozen mee voor de kinderen en ze hebben allemaal lekker zitten smikkelen..daarna hebben we nog wat leuke spelletjes gedaan dus volgens mij was de ochtend geslaagd!
Donderdag was het, alweer mijn laatste, shopochtend!! Ik ging weer met m'n 2 meiden en hun moeders de kraampjes langs. Ik vond ´t zo erg dat dit alweer mijn laatste keer was, maar we hebben wel lol gehad en de meiden hebben weer leuke kleren gekocht. Ze zijn er zo blij mee, dat is ontzettend mooi om te zien. Ik vertelde dat ze de volgende keer een nieuwe vrijwilliger krijgen, aangezien ik wegga..Moest een meisje bijna huilen, dus ik maar snel sussend dat ze langs moest komen in de middag als ik een keer aan het werk ben in mijn lokaaltje. Maar ik vond het wel ontroerend en echt jammer, want ik vind haar ook zo leuk, zou dr zelf ook wel als adopt a dream kind willen haha!

Zaterdag was mijn verjaardag! Dank jullie wel voor al jullie reacties deze dag en voor de leuke kaarten en telefoontjes die ik gehad heb!!
Ik kreeg een heerlijk ontbijt en Len had tot 1 uur 's nachts in de keuken gestaan om voor mij een lekkere taart te bakken...dus ik mocht die ochtend echt kaarsjes uitblazen! En er werd ook nog ns voor me gezongen! In de middag ben ik met Len naar het park gegaan, waar je een bloementuin kunt bezichtigen en kunt waterfietsen. Daarna hebben we lekker geluncht en ben ik nog gaan shoppen hihi...heb voor mezelf een hele leuke rok uitgezocht die ik natuurlijk meteen die avond aankon! We zijn met de hele groep heerlijk uit eten geweest en ik heb heel wat leuke cadeau's gekregen; slippers, een leren boekje van ecuador, een sjaal en armbanden.. Daarna gingen we nog stappen, en de dames zijn zo aardig voor mij geweest om wat mannen te regelen OP een bar...Daar mocht ik dus mooi tussen...Nou nou geweldig hoor, ze konden hun lol niet meer op, geloof ik! Maar het was nog een erg gezellige avond/nacht geworden, dus dat was zeker wel speciaal zo een keertje in een ander land!!

Kus!

  • 08 Juni 2005 - 08:25

    Karlijn:

    Jippie, weer eerste!!!

  • 08 Juni 2005 - 08:30

    Karlijn:

    Super om te horen dat je een leuke verjaardag hebt gehad, dit is er zeker een om niet te vergeten. En als je terug komt krijg je van mij ook nog een mooi kadootje. Laat snel weer wat van me horen, beloofd!!!
    Kus

  • 08 Juni 2005 - 09:18

    Mark:

    hee meisie fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad is weer eens wat anders he dan gewoon thuis. volgens mij ben ik nu als tweede;) maar veel plezier nog de laatste maand en het aftellen is alweer bijna begonnen;) tot snel weer
    xxx

  • 08 Juni 2005 - 10:39

    Charlot:

    Super dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad! Nog even en dan ben je al weer thuis! Hier gaat ook alles goed, heb net mijn laatste tentamen gehaald, dus heb 1 juli mijn diplomauitreiking!!!! Joehoe!!! Ben happy!!!

  • 08 Juni 2005 - 12:20

    Lizanne:

    hai zo te horen heb je een gezellige verjaardag achter de rug. nog bedankt voor je mailtje ga er zo een terug sturen hoor. Maar het lijkt me echt een geweldige ervaring wat jij nou allemaal voor deze mensen doet. goed bezig manon :p. maar ik ga weer ff wat aan school doen, want dat is ok weer nodig.
    doeg xxxx

  • 08 Juni 2005 - 16:00

    Ben:

    he lieverd, het enige wat je niet verteld hebt is dat je een vreselijke kater had de volgende dag van alle drank of was dat niet zo ;)
    Nou ik heb ook een biertje gedronken op je hoor zaterdag en aan die man met de hamer te voelen waren het er wel meer ook maar ja je wordt maar 1x 20!
    Hier verder alles o.k
    Over drie weken ben je weer thuis dus geniet nog f van alles en iedereen!
    xxx

  • 08 Juni 2005 - 16:28

    Riky:

    Hee, Nonnie
    leuk hoor zoveel reacties
    dat blijkt maar weer dat je veel vrienden en vriendinnen hebt.
    dikke kus xxxxxxxxxxxxxx

  • 08 Juni 2005 - 17:42

    Anouk:

    Manon jij tussen de manne het zal toch weer es niet waar zijn ;)

  • 09 Juni 2005 - 07:41

    Karlijn:

    Idd zal weer eens niet waar zijn. Maar ze moet iets nu ze al zo lang droog staat, geintje hoor Ben ;) Ik weet dat jullie dol op elkaar zijn
    Kus

  • 09 Juni 2005 - 09:46

    Inge:

    Wat een belevenis om je verjaardag in een ander land te mogen vieren en dat het dan ook nog zo´n geslaagde dag is natuurlijk helemaal geweldig!!! Ik moet nog 1 dagje werken en nog voor 20 minuutjes naar school en dan mag ik als het goed is 23 juni mijn diploma ophalen!!
    Nu begint voor jou de laatste periode, geniet van elk moment wat je kunt pakken, want dit is iets om nooit te vergeten!!
    Kus

  • 09 Juni 2005 - 10:26

    Truus.:

    Hoi Manon, wat zul jij straks moeten afkicken zeg!!Geniet nog maar van die laatste weekjes,want je staat zo weer op de Brabantse klei!xxx.!

  • 09 Juni 2005 - 18:36

    Jeanine:

    Heee Manonneke!

    Als eerste nog van harte GEFELICITEERD! Was het gewoon helemaal vergeten, echt stom.
    Jaja, nog maar 3 weekies dan zit de tijd erop. Wat gaat het toch snel he. Maar goed om te horen dat de kids het jammer vinden dat je weggaat, dat is tenslotte altijd een goed teken. Willen ze niet allemaal mee naar Nederland? Heb hier namelijk al de vraag van een moeder gehad of ik haar kids mee wilde nemen naar Nederland als ik terug zou gaan...
    Nu dus de laatste souvenirs bij elkaar pakken, nog wat leuke dingen doen, stage afronden en dan het minst leuke, afscheid nemen van iedereen. Maar... dan zie je wel je fam, vrienden en kerel weer en da's natuurlijk ook wel heel leuk! Meis, geniet er nog ff van he.

    Dikke knuf!

  • 12 Juni 2005 - 21:31

    Erik Van De Wijdeven:

    Hee Manon!

    Met nog maar een paar weekjes te gaan ben ik er nu pas achter gekomen dat je gewoon een
    site hebt! (met dank aan je zus)
    Wel mooie verhalen allemaal zeg!
    En goed om te horen dat je het allemaal naar je zin hebt (gehad) daar.
    Ik hoop in ieder geval voor je
    dat je de laatste weken daar nog veel plezier zult hebben..Ga er nog ff van genieten!

    Groetjes Erik.

  • 13 Juni 2005 - 10:49

    Bert:

    Apart om zover weg je verjaardag te vieren, maar als ik het zo lees heb je toch een echte verjaardag gehad! Veel succes de laatste paar weken!

  • 13 Juni 2005 - 18:07

    Harm En Maria:

    Tussen de mannen op de bar, over drie weken is het weer gewoon met Ben in de hooiberg! Groetjes en tot snel

  • 14 Juni 2005 - 07:49

    Sandra:

    He Manon,

    Je kan gaan aftellen hoor. Wat een verandering als je weer in Nedereland bent, het mooie weer komt eraan dus dat zit wel goed..
    Wat kan de tijd vliegen he, maak er nog een paar fijne dagen van en echt waar het verhuizen is achter de rug dus je kan lekker een bakkie komen doen zonder dozen te hoeven verplaatsen, xx Sandra

  • 14 Juni 2005 - 15:02

    Lesley:

    Hey manon, hoe is het ermee? Nog ff he en dan kom je naar huis, heb je al zin om naar nederland te komen? Denk dat Ben het niet erg vind als je weer komt!! Sorry dat ik trouwens niet zoveel reageer, word elke keer van je site gekickt! nou tot snel!! xxx

  • 15 Juni 2005 - 07:29

    Heidi:

    Hoi Manon.
    Nou jij zult je inderdaad echt jarig hebben gevoeld. Het wordt nu afstrepen wat dagen betreft. Snel nog ff alle leuke dingen doen die je wilt doen. Want voordat je het weet zit je weer in het vliegtuig op weg naar je vriendje en de rest natuurlijk. Geniet er nog ff flink van. Groetjes van Heidi

  • 17 Juni 2005 - 06:57

    Carola:

    Hee Schonezus,
    Heb niet zoveel te melden, maar wil je wel ff de groeten doen. Wij gaan volgende week beachen in Draai, dus stuur maar een paar zonnestralen onze kant op !!xx

  • 17 Juni 2005 - 20:13

    Ben:

    ja en ik doe ook mee aan het beach en als het regent dan blijf ik thuis hoor, zussie van me!
    manon gefeliciteerd met je zussie die geslaagd is!
    Noekie de gekste!
    xx

  • 18 Juni 2005 - 14:52

    Tonnie:

    Lieve Manon,

    t Is al weer ff geleden maar ik ben je nog niet vergeten. Ik ben weer eens thuis en vanavond gaan we ff goed stappen hoop ik. Dat is inmiddels ook weer n maand geleden! Over drie weken ben je er toch weer? Waarschijnlijk kan ik je niet mee op komen halen want ik ga over twee weken naar Denemarken toe. Het duurt dus nog een tijdje voor we elkaar weer zien. Hou nog even vol, dat zal wel lukken denk ik, als ik je verhaaltjes lees. Je verveeld je in ieder geval niet. Ik denk zelfs dat je het gaat missen. Is heel gek maar had ik ook namelijk. Alles is weer zo normaal en saai als je terug bent. Oh nee, je hebt Ben nog!

    xx Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 29136

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: